top of page

VEELGESTELDE VRAGEN

Jij vraagt, wij antwoorden

VERKOPEN JULLIE OOK CADEAUBONNEN?

Ja, wij hebben ook cadeaubonnen! Deze zijn te verkrijgen in de winkel zelf, waar u zelf het bedrag kan kan kiezen.

WAT ZIJN DE BETAALMOGELIJKHEDEN?

In de winkel aanvaarden wij volgende betaalmogelijkheden:

- Cash

- Bancontact (contactloos)

- Mastercard

- Visa

Wij aanvaarden géén ecocheques.

WAT ZIJN DE LEVERINGSMOGELIJKHEDEN?

Wij leveren ook aan huis. Hiervoor komt er een extra kost bij die berekend wordt aan de hand van het aantal km's. Standaard leveren wij tot binnen op het gelijkvloers, dit wegens veiligheidsredenen. Tenzij er gemonteerd dient te worden, dan worden de goederen naar bovengebracht (mits vlotte bereikbaarheid van de betreffende kamer). Dit ook om de veiligheid van onze medewerkers te waarborgen.
Voor afhalingen dienen klanten zelf om de bestelling te komen (koerierdiensten worden niet aanvaard).

Overzicht prijzen levering tot 25 km

  • 0 km tot 5 km : € 35,00

  • 5,1 km tot 15 km : € 45,00

  • 15,1 km tot 25 km : € 55,00

 

Voor de prijzen vanaf 25,1 km, gelieve contact op te nemen met ons.

Vanaf 18-03-2023 = vanaf aankoopbedrag van € 1.500 bieden wij GRATIS* levering aan. 

* Gratis levering tot 105km!

WAT ALS WIJ EEN MEUBELLIFT NODIG HEBBEN?

Wij kunnen voor een meubellift zorgen, zodoende de klant dit niet hoeft te regelen. Deze wordt ter plaatse afgerekend met de desbetreffende meubellift firma. Voor extra maatregelen betreffende verkeersveiligheid is het wel aan de klant om contact op te nemen met de nodige instanties om te zorgen dat er moeiteloos kan geleverd worden.

IK BEN NIET ZO HANDIG. HEBBEN JULLIE OOK EEN MONTAGESERVICE?

Wij bieden de klant de mogelijkheid om te kiezen om de goederen te laten monteren in de gewenste kamer. 

Prijs: € 50,00 / man / uur

WAT BIJ BESCHADIGDE ONDERDELEN OF EEN TEKORT ONDERDEEL?

Geen enkel probleem. Bij beschadigde onderdelen vragen wij u contact op te nemen met ons en indien mogelijk een foto door te geven. Wij vragen voor u het onderdeel opnieuw aan bij de fabriek. Dit geheel kosteloos. Bij een onderdeel die tekort in de verpakking zit (kan altijd eens voorkomen), dan zullen wij nazien of wij deze hier op voorraad hebben of vragen wij deze voor u opnieuw aan. Wederom, geheel kosteloos.

NEMEN JULLIE OOK DE OUDE MEUBELEN MEE?

Wij bieden de klant de mogelijkheid om op vraag de oude meubelen mee te nemen. Zodoende de klant minder belast wordt. Daar wij als bedrijf niet gratis naar het containerpark mogen en onze vrachtwagen gewogen wordt bij aankomst, is er een meerprijs verbonden aan het meenemen van oude meubelen. Dit is afhankelijk van welk product en kan in de winkel doorgegeven worden.

KAN ER OOK ONLINE BESTELD WORDEN?

Neen, wij hebben door ervaring ondervonden dat het niet mogelijk is om alle artikelen online aan te bieden. Dit heeft te maken met onder andere verzendingen via bpost etc, maar ook doordat klanten nog steeds sommige artikelen in het echt willen ervaren (denk maar aan kleur, zitcomfort, ligcomfort, ...). Wij willen ook de klanten nog steeds zoveel mogelijk persoonlijk hulp aanbieden bij het aankopen van bepaalde artikelen. Indien u een bepaald artikel niet kan terugvinden of heeft u vragen over de verschillende mogelijkheden, dan mag u altijd contact opnemen met ons en helpen wij u met veel plezier verder.

WAT ZIJN DE LEVERINGSTERMIJNEN?

Indien een artikel voorradig is in onze winkel dan kunnen deze direct worden meegenomen of opgehaald worden. Indien niet voorradig, dan schommelen de levertermijnen (afhankelijk per leverancier) tussen 3 à 12 weken. Als de klant wenst voor thuislevering dan wordt de klant gecontacteerd van zodra de bestelling (volledig) bij ons is binnengekomen, zo kunnen wij een datum en uur afspreken wat best uitkomt. 

Voorbeeld: een salon is standaard tussen 10 à 12 weken. Terwijl een slaapkamer tussen 4 à 5 weken is.

WAT IS DE GARANTIEPERIODE?

De garantieperiode is standaard 2 jaar. Op sommige artikelen kan dit tot 5 jaar gaan.

BEDDENGOED

Wegens hygiënische redenen worden verpakkingen van beddengoed (hoofdkussens, dekbedden, hoeslakens, dekbedovertrekken en matrasbeschermers) niet geopend in de toonzaal. Aangekochte en reeds geopende verpakkingen worden niet teruggenomen wegens hygiënische redenen.

Bedankt voor uw begrip.

Kan u uw vraag niet vinden? Hebt u feedback of speciale verzoeken?
Neem contact op en wij helpen u verder!

bottom of page